Guvernul a inceput sa cheltuiasca banii din privatizari suplimentind fondurile alocate deja de la buget pentru unele lucrari de infrastructura.

Ministerul Transporturilor va primi 3.352 de miliarde de lei vechi din Fondul National de Dezvoltare pentru realizarea a opt obiective. Fondul a fost creat ca un rezervor acumulat din banii obtinuti din privatizari. „Am alimentat acest fond cu banii proveniti din vinzarea BCR si din alte privatizari facute anul trecut", a explicat premierul Calin Popescu Tariceanu. Cea mai mare suma va merge pentru lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti, adica 1.250 de miliarde de lei vechi.

Vor fi finantate, de asemenea, proiectele privind realizarea variantelor de ocolire a municipiului Iasi - 200 de miliarde de lei vechi si a orasului Suceava - 150 de miliarde de lei vechi. Pentru fluidizarea traficului pe DN1, in zona de nord a municipiului Bucuresti, au fost alocate 1.235,6 miliarde de lei vechi. Continuarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti cu pasaj superior peste CF, la Otopeni, va primi 150 de miliarde de lei vechi, iar completarea centurii rutiere a Capitalei, prin construirea sectorului cuprins intre DN7-DN1A (patru benzi), alte 170 de miliarde de lei vechi.

Proiectul de crestere a capacitatii de circulatie pe centura Ploiesti Vest primeste 100 de miliarde de lei vechi. Pentru lucrarile de modernizare a Aeroportului „Mihail Kogalniceanu" au fost alocate 97 de miliarde de lei vechi.