Si-ar dori sa vada toata lumea, de la un capat la altul. Dar, pana atunci, Madalin Simion, brand managerul de la Biborteni isi stabileste strategia de atac in Turcia.

- Primul job?
- In studentie faceam, part time, studii de pia

Si-ar dori sa vada toata lumea, de la un capat la altul. Dar, pana atunci, Madalin Simion, brand managerul de la Biborteni isi stabileste strategia de atac in Turcia.

- Primul job?
- In studentie faceam, part time, studii de piata la AC Nielsen si Mercury Promotion.

- De cati ani va aflati in aceasta companie?
- De Biborteni ma ocup din martie 2005.

- Ce obiective aveti pentru acest an?
- Ne propunem sa ne mentinem cota de piata de 5% si sa castigam, la nivelul unui an, 1-2%. Previzionam ca cele 3 noi sortimente de apa minerala Biborteni Forte, Biborteni Echilibrata si Biborteni Lejera ne vor creste vanzarile, in 2007, cu 25-30%. In plus, avem asteptari si de la Valea Brazilor - produsul Biborteni pe segmentul de pret value for money. Mizam pe o crestere cu 20 - 30% a cifrei de afaceri pentru anul 2007. Un factor foarte important care poate influenta aceasta crestere este prognoza meteo. Vremea ploioasa scade drastic vanzarile.

- La cat se ridica bugetul pentru campania de promovare?
- Aceasta lansare e sustinuta, intr-o prima faza, de 1,5 milioane de euro. Spotul TV care anunta lansarea celor 3 sortimente de apa Biborteni va rula timp de o luna si jumatate, dupa care, in a doua parte a verii, vom scoate un nou spot tactic.

- Care sunt tarile in care exportati apa minerala Biborteni?
- Exportul de apa minerala era legat pana acum de comunitatile de romani care traiesc peste hotare. Cu preponderenta vindem in Spania si in Marea Britanie, dar suntem foarte aproape de un acord cu tari precum India, Italia si Statele Unite. Valorile exportate insa aici sunt mici, transportul creste foarte mult pretul produselor in tara de destinatie si nu mai sunt competitive la raft.

- Cel mai mare esec?
- La 23 de ani credeam ca cel mai mare esec este ca am facut facultatea la Galati, si nu la Bucuresti. Se pare ca pe masura ce te maturizezi, sistemul de valori sufera diverse modificari, iar esecurile si realizarile se muta intr-o alta dimensiune.

- Destinatia de vacanta preferata?
- Imi place sa calatoresc si sa vad locuri noi in fiecare an. Am o slabiciune pentru Italia, imi place ciolanul de porc la Oktoberfest, linistea si pacea de la Fundata. Cateodata ma gandesc cum sa fac sa vad toata lumea, de la un cap la altul. Pentru relaxare totala si concediu de "puturos", aleg insa Turcia. Si asta datorita serviciilor impecabile, pe care nu le gasesti nici in Palma de Mallorca, nici la Rimini.

- Ce branduri preferati in materie de vestimentatie?
- Nu port doar branduri, aleg ce-mi sta bine. Imi place sa ma imbrac casual.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.