Lantul de restaurante "La Mama" a deschis sambata in statiunea Mamaia cel de-al 7-lea restaurant, amplasat pe faleza Casino Mamaia, in zona "0" a celei mai mari statiuni de pe litoralul romanesc. Acesta este, de altfel, si primul restaurant in afara Bucurestiului, ne-a informat compania.
"Am decis sa deschidem acest restaurant in Mamaia, ca o extindere fireasca a brandului si in afara Bucurestiului. Permanent scanam piata imobiliara pentru a identifica cele mai bune locatii pentru restaurant si primim foarte multe cereri pentru deschiderea de restaurante La Mama in alte orase. Asa cum am promis, vom extinde reteaua si in afara Bucurestiului, acest lucru luand amploare dupa lansarea francizei, proiect la care lucram cu multa atentie." declara Catalin Mahu, Director General si proprietar al brandului "La Mama". La Mama 7 sau R7, cum ii spun angajatii, este o investitie brownfileld de 200.000 de euro, Catalin Mahu estimand ca la sfarsitul acestui sezon cifra de afaceri a restaurantului sa fie de aproximativ 300.000 - 500.000 euro, marja depinzand foarte mult de vreme in cazul acestei locatii. Este un restaurant cu caracter sezonier de dimensiuni mari, cu o suprafata construita de aproximativ 800 metri patrati avand o capacitate de 280 de locuri. La deschiderea restaurantului, acesta are un numar de aproximativ 40 de angajati, estimandu-se ca in aproximativ 2-3 saptamani sa se ajunga la 80 de angajati. La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in 1999, numarand la ora actuala 7 restaurante si 1 cafenea, Cafepedia. Echipa La Mama numara circa 500, angajati atat in restaurante, cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si biroul central.
Cifra de afaceri in 2006 a fost de aproximativ 6,5 milioane euro, in acest an estimandu-se a atinge aproximativ 9 milioane de euro.