Campania de repozitionare Cosmote se numeste "Alaturi de tine". Ea presupune si schimbarea sloganului companiei, din "In touch with life" in "Alaturi de tine".
Formatia Proconsul a creat pentru aceasta campanie melodia "Alaturi de tine", care v
Campania de repozitionare Cosmote se numeste "Alaturi de tine". Ea presupune si schimbarea sloganului companiei, din "In touch with life" in "Alaturi de tine".
Formatia Proconsul a creat pentru aceasta campanie melodia "Alaturi de tine", care va fi lansata si pe viitorul album al trupei.
Campania va rula pe TV, presa scrisa, outdoor, radio, internet si media neconventionale. Agentia United Media gestioneaza bugetul media al companiei Cosmote.
"Dupa un an si jumatate este cazul sa trecem mai departe si sa cream un brand mai apropiat si mai placut de romani. Vrem sa transformam Cosmote intr-o companie romaneasca 100%. Vrem sa cream un brand bazat pe valorile romanilor", a declarat directorul de marketing si comunicare de la Cosmote, Costas Kapetanopoulos.
Agentiile Cohn & Jansen / Ashley & Holmes si United Media fac parte din reteaua de servicii de marketing si publicitate Ashley Worldgroup, care se ocupa in Romania de conturi precum Cosmote, Germanos, Mobexpert, La Fantana, Garanti Bank, Romstol-Leasing, La Dorna, Scholl, Kyros group, World Vision, Audi si Honda.
Reteaua de telefonie mobila Cosmote face parte din grupul elen OTE, care detine pachetul majoritar de actiuni si la compania de telecomunicatii Romtelecom. Cosmote a depasit recent pragul de doua milioane de clienti in Romania.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.