Vanzarile de vehicule Volkswagen in Romania au crescut cu 52,8% in primele cinci luni ale acestui an, la 8.140 de masini, iar vanzarile marcii de lux Audi, apartinand grupului german, s-au majorat cu 62%, la 1.115 unitati, a anuntat importatorul gene

Vanzarile de vehicule Volkswagen in Romania au crescut cu 52,8% in primele cinci luni ale acestui an, la 8.140 de masini, iar vanzarile marcii de lux Audi, apartinand grupului german, s-au majorat cu 62%, la 1.115 unitati, a anuntat importatorul general al marcilor, Porsche Romania. Totodata, Nissan a anuntat ca si-a majorat vanzarile cu circa 10%, in aceeasi perioada, cererea fiind impulsionata de modelele Navara, Pathfinder si Qasqhai, a anuntat importatorul general al marcii, Renault Nissan Romania. Cel mai bine vandut model Volkswagen a fost Polo, din clasa mica, cu 2.329 de masini, in urcare de la 2.011 in perioada ianuarie-mai 2006, urmat de Golf cu 2.255 de masini vandute, in crestere cu 80% fata de aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat al Porsche Romania.
Cel mai vandut model al marcii de lux Audi a fost berlina A4, cu 324 de livrari, fata de 185 in primele cinci luni din 2006, urmat de SUV-ul Q7, cu 290 de masini. Porsche Romania a mai livrat 168 de masini din clasa compacta A3 si 198 de limuzine A6. Modelul de clasa mare A8 a avut 48 de clienti.
Renault Nissan Romania a vandut in intervalul ianuarie-mai al acestui an 11.600 de autovehicule Renault, nivel corespunzator unui avans de 49%, fata de acelasi interval al anului 2006.
Cresterea se datoreaza, potrivit reprezentantilor marcii franceze, primei de casare si seriilor limitate oferite clientilor in acest interval.

Firma lui Tariceanu se extinde pe segmentul moto si isi diversifica portofoliul

Firma ATS a premierului Calin Popescu Tariceanu, care va pierde la 1 iulie statutul de importator general al marcii Citroen in Romania, odata cu intrarea pe piata a constructorului francez printr-o subsidiara, va extinde activitatea pe segmentul moto si va diversifica portofoliul cu alte marci auto.
"Segmentul moto, desi este in urma dezvoltarii inregistrate de domeniul auto, are un potential de crestere in urmatorii ani la o dinamica marita. Divizia moto a firmei noastre include in portofoliu in acest moment marca sud-coreeana Hyosung, cu o gama de scutere, motociclete si ATV-uri. In acelasi timp, suntem interesati si de complementaritatea gamei de produse comercializate, avand astfel in vedere si largirea portofoliului de marci distribuite", a declarat directorul general al companiei, Bogdan Bucurescu, citat de Mediafax.
Directorul general al ATS sustine ca deciza Citroen de a deschide un birou in Romania este determinata de aderarea tarii la Uniunea Europeana si este un pas strategic pe care compania il face, in general, pe aceste piete. Un alt motiv ar fi, in opinia reprezentantului ATS, acoperirea intregului teritoriu de o retea de dealeri care a realizat investitii semnificative.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.