Lantul de distributie al companiei Nokia a fost desemnat ca fiind numarul unu in lume de catre raportul AMR Research pentru 2007. Raportul evalueaza si clasifica primele 25 de lanturi de distributie, apartinand unor producatori sau comercianti din ce
Lantul de distributie al companiei Nokia a fost desemnat ca fiind numarul unu in lume de catre raportul AMR Research pentru 2007. Raportul evalueaza si clasifica primele 25 de lanturi de distributie, apartinand unor producatori sau comercianti din cele mai variate domenii.
"Deschizatoare de drumuri prin crearea de strategii de valoare pentru lantul de distributie, compania Nokia s-a clasat pe primul loc datorita gradului ridicat de dezvoltare al operatiunilor de distributie si planificare a vanzarilor si a operatiunilor, precum si datorita initiativelor de dezvoltare de produse in colaborare cu alte companii", precizeaza AMR Research. Raportul a luat in considerare atat performantele financiare, cat si gradul ridicat de recunoastere si de expunere al lantului de distributie. Punctele forte in cazul Nokia s-au dovedit a fi venitul net, activele totale, rata rotatiei stocurilor si cresterea veniturilor pentru anul 2006.
In discursul sau cu privire la distinctia acordata companiei Nokia, Robert Andersson, Executive Vice President, Customer and Market Operations, Nokia, a declarat: "In 2006, Nokia a produs si a vandut 347 de milioane de dispozitive mobile, ceea ce inseamna 11-12 unitati pe secunda, 24/7. Aceasta performanta nu ar fi fost posibila fara o planificare si executie temeinica de-a lungul intregului lant de distributie, care include furnizorii, intermediarii, procesele de productie, gestionarea canalelor de vanzare, colaborarea cu clientii si logistica. De aceea, consideram ca distinctia acordata Nokia reprezinta, de asemenea, o recunoastere a acestei excelente comunitati de parteneriate".
Conform raportului, pentru a atinge excelenta in cadrul lanturilor de distributie orientate spre cerere, este necesara imbinarea a doua elemente. Acestea sunt actiunile de comunicare pentru sporirea vizibilitatii si procesele de durata, care conecteaza cele trei domenii-cheie: gestionarea distributiei (inclusiv productia, logistica si aprovizionarea), gestionarea cererii (inclusiv marketingul, vanzarile si serviciile) si managementul de produs (inclusiv cercetarea si dezvoltarea, tehnologia si crearea de noi produse).
Nokia este liderul mondial in domeniul mobilitatii, impulsionand transformarea si cresterea industriei de comunicatii si a celei de Internet, devenite acum convergente. Nokia produce o gama larga de dispozitive mobile, oferindu-le oamenilor, prin intermediul acestor dispozitive, acces la experiente mobile diverse: muzica, servicii de navigatie, vizualizare de continut video, vizionare TV, utilizare de jocuri si imagini, precum si posibilitatea de a lucra in afara biroului. Nokia ofera, de asemenea, echipamente, solutii si servicii pentru retelele de comunicatii.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.