Mazda Motor Europe va lansa in luna august pe piata romaneasca modelul de teren CX-7, adaptat pentru piata europeana, la un pret incepand de la 30.300 euro cu taxe incluse. Autoturismul a fost lansat din acest an pe pietele din Europa si Japonia, unde au fost comercializate pana acum 30.000 de unitati.
Modelul construit pentru piata europeana este modificat in proportie de circa 30% fata de vehiculele produse pentru alte regiuni. Modificarile vizeaza performanta in miscare, manevrabilitatea, confortul, dispunerea suspensiilor, a volanului si a franelor, precum si sistemele ABS, programul electronic de stabilitate - ESP si NVH (Noise-Vibration-Harshness - pentru silentiozitatea la rulare).

Noua masina se adreseaza celor cu o viata activa si sportiva

"Principalul nostru competitor este Toyota, atat la nivel local, cat si international. Mazda CX-7 se adreseaza unor clienti care au o viata activa si sportiva, imbinand functionalitatea unui vehicul crossover cu performantele unei masini sport", a declarat Cristian Rigu, directorul general pentru Romania al Mazda Motor Europe. Autoturismul va fi echipat cu un motor de diesel de 2,3 litri si 260 de cai putere (varianta americana dezvolta 244 de cai putere), cuplat la o cutie de viteze noua cu sase rapoarte. Operatiunile Mazda pe piata locala sunt coordonate de Centrul Mazda pentru Europa de Sud-Est, cu sediul la Klagenfurt, in Austria, infiintat la sfarsitul anului trecut, care gestioneaza activitatea pentru inca 12 piete, respectiv Austria, Ungaria, Slovenia, Croatia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Macedonia, Moldova si Albania.

Citeste si:

Mazda previzioneaza pentru anul acesta 1.200 de unitati vandute

Reprezentanta din Romania a anuntat ca previzioneaza pentru 2007 vanzari de peste 1.200 de unitati, fata de 376 de vehicule livrate anul trecut, corespunzator unei cote de piata de 1,2 - 1,4%. Producatorul japonez intentioneaza sa-si extinda, pana la jumatatea anului, reteaua de vanzari din Romania, la 10 centre de livrari. Pe piata romaneasca activeaza dealerii Mazrom Motors, Business Development Team, Arian Motors, toti din Bucuresti, Auto Xedos (Focsani), Premium Auto (Constanta), Auto Cardo (Timisoara) si Autosincron (Cluj-Napoca). In perioada 2000 - 2006, importatorul general al marcii japoneze a fost Tiriac Auto, prin Mazrom Motors si Romcar, care au asigurat si activitatile legate de comunicare, marketing si servicii postvanzare.