Un lucru e cert: presedintele PNTCD se pricepe la afaceri. Dovada calitatilor sale in acest domeniu s-a strecurat in urma
Un lucru e cert: presedintele PNTCD se pricepe la afaceri. Dovada calitatilor sale in acest domeniu s-a strecurat in urma cu citeva saptamini in publicatiile financiare, insa a trecut aproape neobservata de presa generalista. Domnul Marian Petre Milut a reusit sa cistige, intr-o singura saptamina, 16 milioane de euro, prin cresterea spectaculoasa a valorii de piata a BCA Prefab Bucuresti, compania de materiale de constructii listata pe Rasdaq, la care detine controlul actiunilor. Lovitura sa de business coincide, in mod surprinzator, cu incercarea de a obtine un reviriment pe scena politica al raposatului PNTCD. Infuzia de capital in care, se pare, s-a adapat din plin in ultima vreme partidul lui Corneliu Coposu a mers paralel cu citeva actiuni politice de forta in interiorul nucleului de conducere. Omul de afaceri, cunoscut pina atunci mai mult din aparitiile la OTV, a intrat in centrul atentiei prin excluderea din partid a citorva opozanti ai sai si simpatizanti ai presedintelui Traian Basescu, pe care au aratat ca-l si sustin la referendum. Domnul Milut nu s-a cramponat in criticile ce vizau incalcarea dreptului la libertatea de expresie a celor exclusi si si-a continuat demonstratia de potenta politica prin initierea unor discutii cu PNL. Este indubitabil ca, doctrinar, partidul la conducerea caruia a ajuns este mai apropiat de PNL decit de partidul de suflet al domnului Basescu. Intrebarea care se pune este insa daca alianta la care viseaza talentatul om de afaceri Marian Petre Milut este viabila. PNL+PNTCD+AP suna bine doar in abstracto, caci, in ce priveste modul in care poate fi perceputa de electorat, aceasta alianta pare un adevarat dezastru. Oricit de onorabili ar fi liderii din fosta Conventie cu care domnul Milut vrea sa defileze, ei nu vor stirni decit sentimente de respingere. Imaginea lor este lipita mult prea bine de scandalurile politice in lant din perioada 1996-2000 ca sa poata acum s-o mai desprinda o strategie, oricit de inteligenta, de marketing politic. Declaratiile destul de rezervate ale lui Calin Popescu Tariceanu privind viitorul acestei constructii politice arata de parca discutiile nu au fost luate niciodata prea in serios de PNL. Par mai degraba un hatir facut lui Marian Petre Milut, omul de afaceri care vrea cu orice pret sa arate ca se pricepe si la politica.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro