Grupul elvetian de presa va renunta sa mai publice saptaminalul de business incepind cu 28 iunie.

Lansat in 1989, saptaminalul economic „Cash", apartinind grupului Ringier, isi va sista aparitia la sfirsitul acestei luni. Cei 46 de jurnalisti care lucrau la aceasta revista vor fi transferati la alte publicatii din cadrul grupului elvetian, potrivit „La Tribune". Incetarea publicarii saptaminalului era de altfel previzibila, spun surse din piata media, dupa ce Ringier a lansat anul trecut cotidianul „Cash Daily", care se distribuie in mod gratuit. Potrivit unui comunicat al Ringier, grupul de presa isi va concentra activitatile asupra editiei online cash.ch. In prezent, tirajul „Cash" depaseste 61.000 de exemplare pe editie si este citit de peste 272.000 de clienti.

Potrivit lui Marco Catellaneta, purtator de cuvint al grupului elvetian, saptaminalul de business se confrunta cu probleme financiare de citiva ani. In ciuda numeroaselor restructurari care au avut loc de-a lungul timpului, „Cash" tot nu a reusit sa aduca profit. Grupul Ringier a obtinut anul trecut venituri totale de peste 1,3 miliarde de franci elvetieni. In urma deciziei Ringier, concurentii Tamedia si Axel Springer vor avea cel mai mult de cistigat. Grupul Axel Springer, care editeaza revista „Bilanz", va prelua o parte dintre abonati.