La Bursa din Zagreb, compania croata va lansa o oferta publica pentru 25% din propriile actiuni. Fondurile care vor rezulta din aceasta actiune, vor fi utilizate de Magma pentru a finanta extinderea operatiunilor in strainatate. La ora actuala, Magma este prezenta deja pe pietele din Slovenia, Bosnia si Serbia.
Pe piata bulgara, companiile locale Hippoland si Comsed, precum si retailerul britanic Mothercare vor constitui principalii concurenti pe care firma croata ii va avea de combatut, pentru a deveni lider pe piata produselor pentru copii.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro