Lantul de restaurante fast-food Gregory's va introduce in acest an sistemul de franciza prin care se urmareste dezvoltarea rapida a afacerii, au declarat reprezentanti ai companiei citati de NewsIn. Pana in prezent, nu s-au primit aplicatii pentru preluarea afacerii, ci doar cereri de informatii privind sistemul propriu de franciza, deoarece inca nu s-a finalizat sistemul de franciza, potrivit reprezentantilor citati. "Prima locatie in sistem de franciza, locatia-pilot, dorim sa o deschidem in Bucuresti, pentru a fi mai usor de monitorizat si de ajutat. Nu am stabilit inca regiunile spre care ne vom orienta. Am hotarat sa introducem franciza pentru a putea sustine o dezvoltare rapida atat in Bucuresti, cat si in tara", au adaugat reprezentantii companiei. Anul acesta, Gregory's planuieste sa inaugureze inca patru restaurante proprii, in urma unei investitii de 500.000 euro. Amplasamentele vizate pentru noile restaurante sunt cele situate in zonele cladirilor amenajate special pentru birouri sau zonele de trafic intens, cum ar fi zonele de centru, strazi intens traficate, intersectii. De asemenea, Gregory's va continua procesul de renovare si modernizare a echipamentelor in restaurantele mai vechi.
Pentru acest an, compania estimeaza o cifra de afaceri de 4,5 milioane euro si o crestere cu 10% a EBITDA (profitul inregistrat inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare), comparativ cu anul 2006. In primul trimestru al acestui an Gregory's a realizat o cifra de afaceri de 920.000 euro.
Marca Gregory's a patruns pe piata romaneasca in anul 2000, fiind lansata de Gregory's Romania. Gregory's este prezent in zece locuri din Bucuresti, si anume Casa Presei Libere, Aeroportul International Henri Coanda, Piata Victoriei, Batistei, Gara de Nord, Piata Romana, Piata Universitatii, Lipscani, Piata Unirii si Piata Alba Iulia.