Oficialii companiei Media Galaxy estimeaza ca vor vinde anul acesta circa 100.000 de calculatoare, iar o pondere de 30% din totalul vanzarilor grupului Altex pe segmentul IT o vor reprezenta produsele marca Myria, nou-lansate pe piata.
Myria reprezinta, in prezent, 15% din oferta Altex, dar acest procent poate creste pana la sfarsitul anului. Produsele marca Myria (gama de calculatoare desktop, sisteme portabile si accesorii) au fost relansate in cadrul Targului international de tehnologie a informatiei (CERF), de catre CES, membra a grupului Altex, iar o parte dintre noile tehnologii a fost deja scoasa la vanzare. "Pentru marca Myria, tinta de vanzare este de 5.000 de calculatoare pe luna, pana la sfarsitul anului", a declarat Mihai Traistaru, directorul diviziei de productie al companiei. De asemenea, Altex intentioneaza sa obtina anul acesta 10% din piata de televizoare cu plasma si LCD, prin vanzarea a cel mult 18.000 de unitati marca Myria, au mai spus oficialii Media Galaxy. Retailerul de electronice si electrocasnice Altex a inregistrat in T1 o cifra de afaceri de peste 50 milioane euro, in crestere cu 13% fata de aceeasi perioada din 2006. Grupul Altex a inregistrat anul trecut diminuari atat pentru cifra de afaceri, cat si pentru profit. Cifra de afaceri s-a diminuat, fata de 2005, cu 20%, pana la 220 milioane euro.