Myria r
Myria reprezinta, in prezent, 15% din oferta Altex, dar acest procent poate creste pana la sfarsitul anului. Produsele marca Myria (gama de calculatoare desktop, sisteme portabile si accesorii) au fost relansate in cadrul Targului international de tehnologie a informatiei (CERF), de catre CES, membra a grupului Altex, iar o parte dintre noile tehnologii a fost deja scoasa la vanzare. "Pentru marca Myria, tinta de vanzare este de 5.000 de calculatoare pe luna, pana la sfarsitul anului", a declarat Mihai Traistaru, directorul diviziei de productie al companiei. De asemenea, Altex intentioneaza sa obtina anul acesta 10% din piata de televizoare cu plasma si LCD, prin vanzarea a cel mult 18.000 de unitati marca Myria, au mai spus oficialii Media Galaxy. Retailerul de electronice si electrocasnice Altex a inregistrat in T1 o cifra de afaceri de peste 50 milioane euro, in crestere cu 13% fata de aceeasi perioada din 2006. Grupul Altex a inregistrat anul trecut diminuari atat pentru cifra de afaceri, cat si pentru profit. Cifra de afaceri s-a diminuat, fata de 2005, cu 20%, pana la 220 milioane euro.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro