Subaru Motors Trading, importatorul general al marcii Subaru, estimeaza pentru acest an o crestere cu circa 40% a vanzarilor fata de anul trecut, la circa 500 de unitati pe fondul extinderii retelei de dealeri, a declarat directorul general al compan
Subaru Motors Trading, importatorul general al marcii Subaru, estimeaza pentru acest an o crestere cu circa 40% a vanzarilor fata de anul trecut, la circa 500 de unitati pe fondul extinderii retelei de dealeri, a declarat directorul general al companiei, Stavros Kanonopoulos, citat de Mediafax. "Vanzarile vor fi impulsionate de extinderea retelei de dealeri pana la 14 concesiuni la sfarsitul anului 2008, de eliminarea perceptiei de marca de nisa, de avansul general al pietei si de lansarea noilor modele Impreza si Justy, pana la sfarsitul acestui an", a spus Kanonopoulos.
Noul Impreza va fi lansat in aceasta toamna la Salonul International Auto Bucuresti, iar modelul supermini Justy, fabricat in Japonia, va avea lansarea comerciala cu o luna inainte si va distribuit la un pret de 19.000 euro, cu toate taxele incluse. Compania deschide astazi la Bucuresti, un nou show-room si o unitate service, investitia in complexul cu o suprafata de 800 metri patrati fiind de circa 400.000 euro. Subaru Motors Trading intentioneaza sa deschida trei concesiuni pana la sfarsitul acestui an, reteaua urmand sa ajunga la 11 unitati. Compania controleaza doua concesiuni in Bucuresti si cate una la Iasi, Craiova, Ramnicu Valcea, Brasov si Cluj-Napoca. Vanzarile Subaru pe piata romaneasca au ajuns anul trecut la 362 de unitati, fata de 291 de unitati in 2005, fiind impulsionate de lansarea noilor versiuni Outback Legacy si Impreza, cu un motor de 1,5 litri, precum si a vehiculului de teren premium Tribeka.
Subaru Motor Trading a devenit importator general al automobilelor Subaru la jumatatea anului trecut, cand a deschis in Voluntari primul sau complex integrat.
Firma este subordonata companiei Subaru Motor Hellas din Grecia, distribuitor al marcii japoneze pentru zona balcanica. Clientii marcii sunt reprezentati in general de pasionati si de conducatori auto sportivi, cu varste cuprinse intre 20 si 50 ani, insa compania deruleaza campanii de promovare a marcii pentru extinderea segmentului. Subaru Motor Hellas controleaza, pe langa distributia pe piata romaneasca, si comercializarea modelelor in Bulgaria (trei concesiuni), Republica Moldova si Macedonia (cate o concesiune). Automobilele Subaru sunt construite de Fuji Heavy Industries, companie japoneza care activeaza, de asemenea, in domeniul aerospatial si cel al transporturilor. Vanzarile de autoturisme pe piata romaneasca au crescut anul trecut cu circa 20%, la peste 256.000 de unitati, cererea totala, incluzand si vehicule comerciale, fiind aproape 300.000 unitati, in crestere cu 16%.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.