Statul a cheltuit peste un milion de euro pentru cinci clipuri de promovare a turismului care nu au fost difuzate niciodata.

Secretarul de stat din Ministerul Comertului, Turismului si IMM-urilor, Lucia Morariu, a declarat luni ca a constatat cazuri de indisciplina si de frauda cu banii statului in activitatea Departamentului Promovare al fostei Autoritati Nationale pentru Turism. „La sfirsitul anului trecut, Departamentul de promovare din cadrul fostei ANT, in prezent structura a ministerului, a contractat si a platit cinci clipuri publicitare tv pentru promovare internationala, in valoare de 1,3 milioane de euro. La solicitarea mea, am primit o caseta si niste CD-uri care pe patru calculatoare nu au functionat cu sonor. Aceste clipuri nu au fost folosite niciodata, iar pretul platit este de cel putin cinci ori mai mare decit suma pe care ar fi platit-o o firma privata pentru aceste servicii", a spus Lucia Morariu, citata de MEDIAFAX.

Sefa Departamentului Promovare nu o contrazice pe Lucia Morariu. „Ca orice conducator, considera ca suma e mare si este o observatie legitima. Asa a fost bugetata acea actiune", spune Cristina Motorga, sefa Departamentului Promovare. Aceasta a mai spus ca cele cinci clipuri erau destinate unei campanii externe de promovare, dar nu au fost difuzate niciodata. Lucia Morariu a decis vacantarea celor 15 posturi de la Directia de promovare.