Ministrul a sugerat managerilor sa organizeze spatii speciale unde sa monteze o cutie pentru reclamatii, iar aceasta sa fie bine securizata, astfel incat sa nu poata fi deschisa de oricine. "In functie de nemultumirile bolnavilor, sa verifice activitatea angajatilor", i-a sfatuit el. Eugen Nicolaescu a facut apel si la pacienti, cerandu-le sa-si citeasca drepturile si sa "lupte pentru ele". "Din pacate, bolnavii nu-si cunosc drepturile, de aceea nu stiu cui si ce sa ceara atunci cand sunt nemultumiti de anumite servicii medicale", a mentionat Nicolaescu.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro