PubliMedia lanseaza "Anuarul de Business al Romaniei 2007 - Cei mai mari jucatori din economie", care reprezinta un instrument de informare pentru companii si pentru investitori, si cuprinde o analiza amanuntita a celor mai importante 80 de piete, evolutii si prognoze pentru 2007.
Anuarul de Business face o radiografie amanuntita a economiei romanesti in 2006, de la dezvoltarea turismului, a retail-ului on-line, pana la efectele gripei aviare si explozia afacerilor cu petrol.
Analiza publicatiei asupra pietei turismului prezinta o preferinta a romanilor pentru destinatiile exotice, precum Alaska, Kenya, Noua Zeelanda sau insulele Seychelles. Autorii anuarului au observat ca voiajele in strainatate incep sa devina accesibile romanilor cu un buget mediu, care sunt dispusi sa plateasca circa 400 de euro pentru o vacanta. Agentiile de turism din Romania aproape ca si-au dublat cifra de afaceri, in 2006 aceasta ajungand la 450 de milioane de euro. Anuarul de Business 2007 cuprinde, de asemenea, un material complet despre piata hoteliera din Romania: cine sunt clientii, evolutia in 2006, dar si planurile de dezvoltare pentru perioada viitoare. Articolul face si o analiza a tendintei marilor hoteluri si restaurante de a trece granitele Capitalei spre marile orase din provincie.
Piata aeriana este si ea analizata in paginile Anuarului, in materialul numit "Decolari pe toate liniile", in care se ofera raspunsuri la intrebari precum "Care sunt cei mai mari competitori de pe piata low-cost?", "Ce companii aeriene au interese de business in Romania?" sau "Care este situatia aeroporturilor romanesti?".
Anuarul de Business prezinta si o radiografie a industriei tutunului din Romania, care, desi a scazut ca volum anul trecut, a crescut in termeni de cifra de afaceri, ajungand la peste 1,2 miliarde de euro. Intrebarile la care se incearca sa se raspunda in anuar sunt "Care sunt cauzele acestei cresteri a cifrei de afaceri in industria produselor din tutun?", "Cum va influenta integrarea Romaniei in UE aceasta piata?".