Romtelecom a inregistrat in primul trimestru venituri de 222,1 milioane de euro, o scadere de 0,4% fata de cele 222,9 milioane de euro obtinute in aceeasi perioada a anului trecut. Profitul operational inainte de depreciere si amoritzare a fost se 90 de milioane de euro, in scadere cu 4,5% fata de primul trimestru din 2006.
"Rezultatele Romtelecom pentru primul trimestru al anului 2007 sunt chiar mai bune decat ne asteptam. Se inregistreaza inca o scadere a numarului de linii de telefonie fixa, dar in acelasi timp exista o crestere solida in privinta noilor servicii, care ne asteptam ca va continua", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
La 31 martie, serviciile de telefonie fixa ale Romtelecom aveau 3.222.488 de abonati, cu 613.159 mai putini fata de sfarsitul lunii martie a anului trecut.
"Cele doua noi servicii ale companiei, Internetul de banda larga ClickNet si televiziunea digitala Dolce, au reusit sa-si consolideze cresterea, castigand increderea clientilor prin calitatea oferita", a mai spus Ioannidis. La sfarsitul primului trimestru avea 137 000 de clienti ADSL facturati, cu 110.000 mai multi decat in aceeasi perioada a anului anterior, iar Dolce atingea 163.000 de clienti la numai patru luni de la lansarea serviciului pe piata.
"De asemenea, ne asteptam ca oferta recent lansata pentru telefonie fixa, care asigura minute nelimitate in retea pentru clientii nostri, ca si cea pentru Internet de banda larga, care reduce la jumatate preturile pentru Internet prin ADSL, va avea un impact pozitiv asupra numarului de clienti, in lunile urmatoare", a afirmat Ioannidis.