Retailerul online a vindut in primul trimestru de 16,5 milioane de euro si estimeaza o piata totala a vinzarilor online de 125 de milioane de euro in acest an.

Retailerul online eMAG a inregistrat in primul trimestru vinzari de peste 16,5 milioane de euro si estimeaza ca va avea in acest an o cifra de afaceri de peste 70 de milioane de euro, nivel dublu fata de cel raportat anul trecut, relateaza MEDIAFAX. Compania estimeaza ca detine o cota de piata de 70% in domeniul vinzarilor online.

Potrivit directorului executiv al firmei, Radu Apostolescu, vinzarile online, inclusiv cele de IT si electronice, vor totaliza in acest an 125 de milioane de euro.

„Cred ca vinzarile online vor atinge anul viitor 300 de milioane de euro, trendul din ultimii ani se va pastra, insa in perioada urmatoare ritmul se va diminua", a declarat Apostolescu intr-o conferinta de presa. Veniturile eMAG s-au ridicat, anul trecut, la 35 de milioane de euro.

In primul trimestru, eMAG a vindut calculatoare personale portabile (laptopuri) in valoare de 5,55 milioane de euro, valoarea vinzarilor de monitoare LCD a fost de 1,35 milioane de euro, iar produsele foto-video au adus companiei venituri de 1,25 milioane de euro.

„Ponderea principala a vinzarilor este constituita de laptopuri, cu 30-35%, care sint urmate de produse LCD, unde sint incluse monitoarele si televizoarele LCD, cu 15%, aparatele foto si video, cu o pondere de 11%, componentele IT, cu 10%, si solutiile pentru imprimare, cu 8%", a adaugat oficialul eMAG. El a precizat ca, in acest an, magazinul online are ca obiectiv ocuparea primei pozitii pe piata laptopurilor, cu o cota de 20%.