Spectacolul "Micul Paris" de la Circ&Variete Globus, in regia Brindusei Novac, care semneaza si scenariul, se doreste o montare care sa reinvie atmosfera din primele decenii ale secolului trecut. Scenografia semnata de Vlad Gabrielescu, Noni Molete, Stefan Ionescu si Alice Mihai transforma sala Circului Globus intr-o uriasa terasa interbelica, cu imagini din fotografii originale de epoca, cu felinare asezate din loc in loc si fotolii aducand mai degraba a sali de cabaret pariziene. Orchestra de estrada Cardinal si taraful Ciuleandra prelungesc impresia de autentic pe care montarea Brindusei Novac o lasa de la inceput si pana la sfarsit. Spectacolul nu este nici mai mult, nici mai putin decat ceea ce isi propune: un spectacol de cabaret care are curajul de a aduce pe scena celebritati din alt timp si din alte spatii, ce-si dau intalnire la celebrul, apus teatru Carabus al lui Tanase. Artistii de la Capsa si Edith Piaf sau Fred Astaire canta impreuna intr-unul dintre putinele musicaluri propuse de scenele din Bucuresti. Cu un Aurelian Temisan in rolul lui Cristian Vasile, (care isi asuma mai bine rolul de cantaret decat pe cel de actor), reinviind povestea de dragoste a celebrului cantaret cu tiganca Zaraza, cu o Maria Buza, excelenta in rolul Mariei Tanase, si un Silviu Biris (Fred Astaire) cu un numar de step poate insuficient exploatat, spectacolul "Micul Paris" este construit pastrand limitele bunului gust. Chiar daca lipsesc poate ceva mai multe momente de dans, cele cateva incluse in spectacol, dansul tigancilor sau cel de can-can din final, sunt bine realizate, iar costumele excelente. Urmand un scenariu mai degraba muzical, in care melodiile Mariei Tanase se intalnesc cu cele ale lui Jean Moscopol sau ale lui Edith Piaf (Liana Lungu), montarea de la Circul Globus este, in fapt, un dialog in care replicile sunt tocmai melodiile celebre ale acelor ani.