Anti-anti-fumat

Cele mai multe plingeri din istoria institutiei britanice de reglementare a publicitatii, Advertising Standards Authority, au fost primite recent in legatura cu o campanie antifumat realizata de guvernul britanic, constru
Anti-anti-fumat

Cele mai multe plingeri din istoria institutiei britanice de reglementare a publicitatii, Advertising Standards Authority, au fost primite recent in legatura cu o campanie antifumat realizata de guvernul britanic, construita in jurul unor imagini cu fumatori ale caror buze sint strapunse de cirlige de pescuit. Campania a cuprins postere, printuri, spoturi tv si reclame pe Internet si a acumulat un numar-record de 800 de plingeri din partea publicului, cei mai multi reclamanti afirmind ca imaginile respective le-au socat copiii. Reprezentantii ministerului sanatatii britanic au declarat ca au aprobat reclamele antifumat tocmai cu intentia de a soca fumatorii si de a-i determina sa renunte la acest obicei.

Napster, buturuga mica

Cel mai mare conglomerat media din Europa, Bertelsmann, a anuntat saptamina aceasta pierderi de 70 de milioane de dolari in primul trimestru din 2007, din cauza acuzatiilor ca s-a asociat cu Napster. Bertelsmann, care controleaza, printre altele, RTL Group (televiziunile RTL, Super RTL, VOX, N TV, M 6 si RTL Klub), trustul de presa scrisa Gruner + Jahr (care detine peste 280 de titluri de ziare si reviste in

20 de tari) si casa de editura americana Random House, a investit si in site-ul Napster, care este in continuare considerat ilegal. Pentru a evita o sentinta defavorabila in cazul unui proces, Bertelsmann a incheiat o intelegere, in valoare de 114 milioane de euro, cu casele de discuri EMI si Warner Music.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.