Realitatea-Catavencu a prezentat joi, in cadrul Money Fest 2007, cotidianul „Business Standard", un nou produs subsumat conceptului de business integrat pe care grupul il prezinta in premiera in media romanesti.

Noul cotidian, editat impreuna cu partenerul sau german „Handelsblatt", este primul pas al parteneriatului strategic dintre Grupul Realitatea-Catavencu si trustul media Verlagsgruppe Handelsblatt.

„Venim pe piata cu un nou concept editorial, care cuprinde, pe linga «clasicele» stiri despre companii, banci, piata de capital sau IT&C, si informatii si analize din zona serviciilor profesionale, macroeconomie, Europa de Sud si de Est, respectiv Uniunea Europeana", spune Adrian Mirsanu, redactor-sef „Business Standard". „Cotidianul de afaceri isi propune sa impuna pe piata un format complet de stire, prin care audienta noastra va afla ce conteaza din ceea ce se intimpla, ce s-a intimplat, ce se va intimpla cu un business, si mai ales unde sintem noi in comparatie cu pietele din regiune", adauga acesta.

Publicatia se inscrie in conceptul integrat de business media lansat in premiera pentru Romania de Grupul Realitatea-Catavencu, alaturi de televiziunea The Money Channel, portalul MoneyLine, site-ul standard.ro, saptaminalul „MONEY EXPRESS", dar si de revistele „Bilant" si „Investitii si Profit". „Conceptul ne va permite sa gestionam mai bine informatia economica si de afaceri si va fi folosita apoi conform nevoilor specifice ale celorlalte medii", explica Andreea Rosca, director Business Press al Grupului Realitatea-Catavencu. Pastrarea audientei in interiorul grupului, prin trimiteri de la suport la altul, este un alt avantaj punctat de Andreea Rosca. „Am un interviu exclusiv in «Business Standard» miine. Dau o secventa in premiera azi la The Money Channel, miine il public in ziar si postez pe Internet, unde spatiul nu reprezinta o problema, versiunea integrala, plus galeria foto, plus alte informatii despre subiect. In acest fel, audienta este transferata de la un mediu la altul", exemplifica Rosca.

Campanie neconventionala Cu o promovare de 1,5 milioane de euro (din care 10% cash), „Business Standard" si-a anuntat intrarea pe piata prin panouri stradale si afise in restaurante, aeroporturi sau taxiuri business, precum si pe bloguri. In urma teasingului, peste 2.000 de persoane s-au abonat inainte de lansarea ziarului. Inca de la primul numar, „Business Standard" calculeaza costurile suspendarii lui Traian Basescu, intra in culisele plecarii austriacului Werner Schinhan, nr. 2 din Petrom, si anunta totodata ca Oracle a depasit bariera celor 1.000 de angajati in Romania.