Tinerii intre 16 si 24 de ani din marile orase din Romania prefera, in proportie de 50%, sa cumpere produse de marca, arata un sondaj realizat de agentia Leo Burnett&Target. Potrivit studiului, tinerii nu cauta produsul cu cel mai mic pret, ci cel ma
Tinerii intre 16 si 24 de ani din marile orase din Romania prefera, in proportie de 50%, sa cumpere produse de marca, arata un sondaj realizat de agentia Leo Burnett&Target. Potrivit studiului, tinerii nu cauta produsul cu cel mai mic pret, ci cel mai bun pret al produsului pe care si-l doresc, care, de multe ori, este scump. Atit in cazul gadget-urilor, cit si al hainelor, pretul mare reprezinta o garantie a calitatii produselor. Aproape trei sferturi dintre tinerii chestionati considera ca stilul lor vestimentar este in ton cu moda, ceea ce, noteaza studiul, inseamna ca produsele au o viata scurta.

Pe de alta parte, 78% dintre cei chestionati considera reclamele din timpul programelor tv enervante, iar 35% dintre tineri le discuta cu prietenii. Potrivit studiului LeoYouth, trei sferturi dintre tineri considera telefonul un obiect esential, iar 72% dintre ei declara ca le place mincarea la fast-food. Doi din trei spun ca le place sa se bucure de viata lor fara sa se gindeasca la ce o sa devina in viitor, iar 90% considera ca vor cistiga mai mult decit cistiga parintii lor. Doua treimi considera ca lucrurile vor merge mai bine peste cinci ani, dar 59% au foarte putina incredere in sansele proprii de reusita. Fetele (52%) au mai putina incredere in sansele proprii decit baietii (65%).

In viata de zi cu zi, 59% dintre tineri se considera introvertiti, mai ales baietii (65%), fata de 53% dintre fete. Pentru patru tineri din cinci, opinia familiei conteaza cel mai mult in luarea unei decizii. (L.D.)


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.