Stiti care-i culmea marketingului? Sa vinzi frigidere eschimosilor. Culmea nisei de piata am vazut-o eu la „Dansez pentru tine".

Era vorba de o trupa de dansatori, intitulata XXL si compusa din citiva grasunei de sex masculin si trei dolofane de sex feminin. Erau simpatici, cum dansau ei acolo (rap sau ceva de genul asta), dar imi inchipui cam cit de greu le e sa se mentina pe piata si in ce incordare traiesc. Pai, daca unul dintre ei slabeste, Doamne fereste, fara sa vrea, isi pierde automat piinea de la gura si pune in pericol si dumicatul celorlalti colegi.

Se apropie ziua in care, la „Surprize, surprize…", vom vedea un cetatean surprins prin faptul ca nu se va intilni cu nimeni.

E singurul gen de surpriza care se mai poate face, dupa noua ani, in emisiunea aia si e absolut evident ca asa stau lucrurile, daca urmaresti fie si numai cinci minute din desfasurarile de forte de acolo. Se intimpla cam asa: Andreea se indreapta catre un bunicut, solicita eliberarea scaunului de linga el, se face comoda, isi instaleaza gropitele in obrajori si incepe sa-l descoasa cu voce dulce: „Siii? Aveti o fiica, nu-i asa?". „Da", se grabeste omul sa confirme, dupa care adauga, pe nerasuflate: „E in Canada". Normal ca se grabeste, din moment ce s-a prins inca de la inceput ca urmeaza sa se intilneasca cu fiica-sa.

De-aia zic, nu mai e mult pina cind dialogurile datatoare de speranta ale Andreei cu viitorii ei surprinsi se vor incheia cu: „Am o surpriza pentru dumneavoastra, fiica dumneavoastra din Canada, pe care nu ati vazut-o de 30 de ani, nu este aici! Aaa, era sa uit: si am banuiala ca nici n-o s-o mai vedeti vreodata!". Parampampam…