Placinta cu visine scade colesterolul si riscul de diabet
O felie de placinta cu cirese sau visine consumata in fiecare zi conduce la scaderea colesterolului si a riscurilor de aparitie a diabetului. Concluzia s-a desprins dintr-un studiu american prezentat la o conferinta a Societatii americane pentru bio
O felie de placinta cu cirese sau visine consumata in fiecare zi conduce la scaderea colesterolului si a riscurilor de aparitie a diabetului. Concluzia s-a desprins dintr-un studiu american prezentat la o conferinta a Societatii americane pentru biologie experimentala si publicat in Journal of the American Medical Association. Autorii studiului sustin ca ciresele sunt benefice si pentru prevenirea bolilor cardiace. Cele mai bune sunt ciresele amare si visinele, utilizate la realizarea placintelor, gemurilor si sucurilor. Efectul benefic vine din pigmentul responsabil pentru culoarea rosie a fructelor. Pigmentul antocianina, de obicei de culoare rosie, albastra sau violeta, este un compus natural care impiedica formarea cheagurilor de sange in artere.
Sursa: Gardianul
Gardianul - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Placinta cu visine scade colesterolul si riscul de diabet":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
