Prin intermediul iGoogle utilizatorii vor putea incarca pe noua platforma texte, fotografii si alte tipuri de continut.
Google va permite trecerea de la varianta unica a paginii de cautare pentru toti utilizatorii, oferita in prezent, la o alta varianta care permite fiecarui utilizator sa o personalizeze in functie de propriile preferinte. Noul sistem va permite accesarea de variante personalizate ale motorului de cautare in functie de zona geografica in care se gasesc utilizatorii sau de istoricul cuvintelor-cheie cautate.
"Vrem sa personalizam notiunea clasica de cautare", a explicat Sep Kamvar, inginer-sef la Google.
Google a preluat ideea de personalizare a motorului de cautare de la pagini de internet precum MySpace, Facebook, Flickr si Bebo, pe care utilizatorii pot incarca propriul continut, texte, fotografii sau clipuri video.
iGoogle va fi disponibil, din aceasta saptamana, in 40 de tari si 26 de limbi.
Google este liderul mondial in cautarea de date prin internet si raspunde zilnic la peste 100 de milioane de cautari. De curand, Google a fost numit cel mai valoros brand din lume, devansand companiile General Electric si Microsoft. In 2006, Google a inregistrat venituri totale de peste 10 miliarde de dolari si un profit net de aproximativ 3 miliarde de dolari. Compania are peste 10.600 de angajati in intreaga lume.