"Nu se vor schimba regulile in timpul jocului, mie mi se pare absolut nedemocratic ca asa ceva sa se intample intr-o tara membra a NATO si a UE. In al doilea rand, radacina, una din cele mai importante radacini ale crizei actuale vine tocmai din faptul ca sunt institutii si, iata, personalitati care doresc sa-si asume responsabilitati executive. Fata de aceasta competitie Constitutia nu este in masura sa asigure o delimitare transanta intre competentele Executivului, competentele executive de fapt in Romania. In al treilea rand, stim foarte bine, romanii doresc sa-si aleaga seful statului si acest lucru va trebui respectat in continuare. Or, din aceasta perspectiva si Constitutia din '92-'93 si Constitutia din 2002-2003 au tinut pare-se cont mult, foarte mult, de circumstantele politice ale momentelor respective. Ne-am dori un act normativ care sa tina cont mai mult de perspectivele Romaniei si de modul in care Romania se va adecva ca o tara... se va adecva si din punct de vedere constitutional la statutul de membru al UE. Or, din acest punct de vedere lucrurile trebuie mult mai clar clarificate. O a doua dimensiune se refera exact la ce spuneam, la participarea Romaniei in sistemul de tari europene care va presupune si modificari constitutionale uneori chiar, vreau sa o spun foarte direct si clar, delegari de suveranitate, si poate aici ar fi mai bine sa discutam decat, ma rog, scandalurile interminabile - ce poate sau ce nu poate presedintele - , si chiar asumarea unor responsabilitati europene dincolo de limitele nationale ale granitelor tarii noastre".