Anul acesta, la editia a doua, organizatorii Luxury Show se asteapta la o crestere de 50% fata de nivelul anului 2006.

„Vom avea, dupa toate probabili-tatile, cu 50% mai mult decit anul trecut. In 2006 am avut 125 de firme inscrise ca expozanti. Pina in prezent avem inscrise deja 250 de firme, desi mai sint opt luni pina la deschidere", a declarat George Cojocaru, director general al Romexpo Bucuresti, complex care va gazdui, intre 6 si 9 decembrie 2007, a doua editie a tirgului de produse de lux Luxury Show.

Pentru ca editia din 2006 a tirgului a fost un succes, organizatorii isi propun ca si in acest an sa aduca in Romania marci noi si in premiera. Tirgul va reuni si in 2007 cele mai cunoscute branduri de lux din lume, peste 90% dintre acestea apartinind producatorilor internationali. Vor fi prezente bijuterii si toalete sofisticate, aparatura high-tech, decoratiuni interioare spectaculoase, limuzine, elicoptere si iahturi de ultima generatie. „Daca anul trecut masinile au fost in centrul atentiei, anul acesta vom scoate la rampa bijuteriile", a spus Camelia Buda, director Euroexpo, coorganizator al evenimentului.

Tirgul de anul trecut a inregistrat peste 7.500 de vizitatori. Valoarea exponatelor a fost de peste 20 de milioane de euro, in vreme ce vinzarile s-au cifrat la aproximativ 10 milioane de euro.