Livrarile de telefoane mobile pe primul trimestru al anului au atins un total de 252 de milioane de unitati, o crestere de 12% comparativ cu trimestrul I din 2006.  Potrivit Strategy Analytics, este pentru prima data in ultimii doi ani cand nu se depaseste pragul de crestere de 20%. Scaderea este provocata de rezultatele slabe inregistrate de Motorola, cu 1,5% mai putin decat in primul trimestru al anului trecut, respectiv 45,4 milioane de terminale.  Cea mai importanta crestere trimestriala a avut-o Sony Ericsson, cu 63% mai mult decat in aceeasi perioada din 2006, aproximativ 22 de milioane de unitati. Locul intai pe piata ramane la Nokia, 91 de milioane de terminale, o crestere trimestriala de 21%, in timp ce coreenii de la Samsung stationeaza pe pozitia a III-a, cu un plus de 20% in perioada ianuarie-martie, aproximativ 35 de milioane de unitati.  Conform unui raport Global Insight, pietele din China si India vor "inghiti" cei mai multi noi utilizatori pe urmatorii cinci ani: 60% dintr-un total de 1,2 miliarde de clienti. Aria de acoperire a serviciilor wireless va creste de la 35% la 69,1% in China - 13,4% la 31% in India.