In 2004, CK lansa parfumul „One", pentru noua generatie „millennium". Generatia iPod se da cu „CK In2U" si face sex virtual.

Intr-o lume extratehnologizata, in care oamenii se indragostesc pe Messenger si-si traiesc linistiti vietile paralele prin intermediul unor avataruri 3D, marile case de moda lanseaza parfumuri inodore pentru tehnosexualii care-o ard in cyberspace. Intr-un mediu asexuat, in care nu exista priviri umede, secretii de feromoni si contact tactil, in care simturile pot fi activate printr-un concept, Calvin Klein lanseaza cu tot glamul si fitele de rigoare parfumul „CK In2U", primul produs de acest gen pentru avataruri.

Lansarea virtuala s-a petrecut in Second Life, ai caror locuitori pot achizitiona sticla si pot interactiona online „parfumindu-se" cu bule In2U, in interiorul carora initiaza un dialog. Oricit ar parea de suprarealist, sint oameni inteligenti care fac averi colosale lansind parfumuri fara miros, mincare fara gust si fara nutrienti, bauturi in culori vii, cu bule jucause de acid, formate din pixeli, si alte produse virtuale menite sa satisfaca compulsiile consumeriste ale populatiilor virtuale. „CK In2U" este disponibil intr-o editie limitata de 1.000 de sticle, cu pretul de 40 de lire sterline. Produsul este targetat pe tinara generatie de „gadget freaks" sau tehnosexuali, un termen brevetat de Calvin Klein.

Sex-appeal la megabytes

„Tehnosexualii inseamna prima generatie care se caracterizeaza mai degraba prin intermediul mediilor de comunicare folosite decit prin trendurile din muzica sau moda pe care le-au urmat", explica Lori Singer, vicepresedintele pe marketing de la CK. Designul sticlei „CK In2U" este perfect integrat stilului iPod: plastic alb si sticla, asociate formei cilindrice. Numele „In2U" este, in limbaj SMS, un scurt mesaj care contine o invitatie spontana la sex. Un citat reprezentativ pentru discursul CK legat de acest produs este: „Ei ii place stilul lui de blogging. Pe el il incita textele ei si felul in care le taguieste. Intens. Acum". Desi este axat mai degraba pe oamenii din spatele monitoarelor, trimiterile la tehnofilie nu pot fi evitate. Pe YouTube.com au aparut deja videouri pe aceasta tema, in care doi tineri supraponderali se masturbeaza cu tastaturile, mouse-urile si ce alte hardware-uri le cad in mina, iar pe fundal se aude o voce lasciva care recita un text promotional „CK In2U".