100 de companii isi vor prezenta ofertele de munca pentru tinerii profesionisti la Tirgul de Cariere Bucuresti, pe 27 si 28 aprilie, in Piata Revolutiei.

Tirgul de Cariere este considerat de catre organizatori ca fiind primul eveniment premium de cariera creat pentru nevoile reale de resurse umane si de branding de angajator ale companiilor de pe piata locala. Evenimentul este organizat de Career Management. Branduri consacrate precum Arenele Carierei, Career Days sau JOBfest au fost lansate cu succes in anii anteriori, iar TCB este un moment de turnura pentru piata resurselor umane. „Tirgul, organizat impreuna cu parteneri consacrati din rindul societatii civile, se doreste a fi un reper pentru Bucuresti, Capitala Europeana a Tinerilor Profesionisti", spune directorul evenimentului, Mihai Manole.

La o cafea, impreuna cu un consilier personal

Career Management implementeaza in cadrul unui eveniment de cariera formatul Career Café, orientat pe consilierea profesionala a vizitatorilor si pe comunicarea deschisa, intr-un cadru informal, intre angajator sau consilier si potentialul angajat. „Career Café este un concept nou pe care il implementam in premiera in Romania. Se axeaza pe incurajarea comunicarii directe dintre angajatori si candidati, dar si pe consiliere profesionala. La toate mesele vor fi consilieri care vor sta la o cafea si vor discuta despre cariere. De asemenea, companiile ii vor putea invita pe candidatii selectati in mod special la o discutie deschisa. Evenimentul nostru se doreste a fi in primul rind un succes de comunicare si de interactiune", spune Mihai Manole. Pe linga discutia cu un consilier, ei vor putea participa la un program bogat de traininguri, workshopuri si prezentari de companie.

100 de companii isi prezinta ofertele

TCB este incadrat la intervale considerabile, intre sarbatoarea Pastelui si sesiunea de examene. Decizia pozitionarii a fost luata in urma unui studiu care a indicat ultima saptamina din aprilie ca fiind un maximum de activitate pentru bucuresteni. Companii din domeniile IT&C, financiar-bancar-asigurari, telecom, bunuri de larg consum, outsourcing, industrie, retail, consultanta pharma, constructii, auto PR&Media, dar si altele, vor fi prezente la eveniment. „Nu putem esti-ma in acest moment numarul locurilor de munca oferite de cele 100 de companii, dar in orice caz va fi de ordinul miilor. Vor participa majoritatea firmelor reprezentative din toate sectoarele economice. Grupul-tinta al vizitatorilor il reprezinta tinerii profesionisti, cu virste cuprinse intre 20 si 35 de ani, iar o mare atentie va fi acordata segmentului 25-30 de ani", spune Bogdan Gavrila, director relatii publice.