Show-uri de mare audiență

Spectatorii romani preferă in continuare divertismentul. În săptămana care a
trecut, mai multe show-uri și-au disputat locul intai, insă, in final, caștigătoare
a fost emisiunea "Vreau
să fiu mare vedetă", de la
Antena 1, care a invins show-ul-concurs de la Pro TV "Dansez pentru tine"…

Emisiunea Antenei 1, care aduce la sfarșit de săptămană cei mai frumoși și talentați copii din Romania in fața telespectatorilor, a inregistrat cote record de audiență: 12,7% rating și 27,9% market share. În traducere, 1.357.000 de telespectatori. Acestea sunt coordonatele care au plasat emisiunea "Vreau să fiu mare vedetă" pe primul loc in topul preferințelor telespectatorilor.
ConcurenŢå. De altfel, duminică a fost ultima emisiune a celei de-a doua ediții a show-ului. O nouă rundă de emisiuni va incepe in această duminică. Varful de audiență a aparținut, de asemenea, Antenei 1: 18% rating și 38,1% market share, la ora 22:26, in cadrul aceleiași emisiuni "Vreau să fiu mare vedetă". Pe locul al doilea, in topul săptămanii, se situează emisiunea "Dansez pentru tine", difuzată de postul concurent Pro TV, cu aproximativ 400.000 de telespectatori mai puțin decat show-ul de duminică seara al Antenei 1.

LIDER DE PIAŢĂ. Antena 1 a fost lider duminică intreaga zi, dar și in prime-time, toate show-urile din program incepand cu "Duminica in familie" și terminand cu "Piața Divertis" (7 zile, Observator, Sport și, evident, "Vreau să fiu mare vedetă"), bucurandu-se de cel mai mare rating pe intervalul orar de transmitere.
În scådere. Comparativ cu datele de audiență ale anului trecut, show-ul de divertisment al Pro TV-ului a "obosit" in 2007. Dacă media pe intreg sezonul era in 2006 de 12,8% rating și 32,3% cotă de piață, in 2007, "Dansez pentru tine" a inregistrat pană acum doar 10,7% rating și 30,6% cotă de piață. În ceea ce privește evoluția in acest an, au existat două ediții in care emisiunea standard a postului din Pache Protopopescu a avut valori de 8,8%, respectiv 7,9% rating, conform datelor furnizate de TNS-AGB International pe un Target: ALL Urban.