Rata de crestere a numarului de felicitari electronice din ultimii doi ani devanseaza serviciul clasic de expediere, iar traficul paginilor de internet care ofera astfel de servicii este de cateva zeci de ori mai mare, potrivit reprezentantilor compa
Rata de crestere a numarului de felicitari electronice din ultimii doi ani devanseaza serviciul clasic de expediere, iar traficul paginilor de internet care ofera astfel de servicii este de cateva zeci de ori mai mare, potrivit reprezentantilor companiilor.
"In perioada Pastelui, numarul felicitarilor electronice transmise de pe Gedone a crescut in medie pana acum cu 60%, iar pentru 2007 ne asteptam la o crestere similara, daca nu chiar mai mare decat acest procent, mai ales avand in vedere ca in acest an Pastele in rit ordotox coincide ca data cu cel in rit catolic", a declarat, reprezentantul Speed Promotion, Aela Cotabita.
Serviciile Postei Romane sunt si ele mai solicitate in aceasta perioada, potrivit datelor puse la dispozitie de Compania Nationala Posta Romana (CNPR). "Traficul postei de scrisori a crescut in perioada premergatoare sarbatorilor pascale din 2005, comparativ cu o luna obisnuita, cu aproximativ 21%, in timp ce in 2006 s-a inregistrat, tot in perioada Pastelui, o crestere cu aproximativ 10%, fata de o luna obisnuita", a declarat sefa serviciului de relatii mass-media, Nicoleta Vartic. "De asemenea, analizand traficul corespondentei in perioada premergatoare sarbatorilor pascale din cei doi ani mentionati mai sus, se constata o crestere cu peste 26% a volumului postei de scrisori in 2006, comparativ cu perioada similara a anului 2005. Pe intreg anul 2006, volumul postei de scrisori a crescut cu peste 25%, comparativ cu anul 2005", a mai spus Vartic.
"Numarul de felicitari trimise in perioada sarbatorilor este la nivelul zecilor de mii", a declarat, pentru NewsIn, directorul general Rol.ro, Alina Nemes. De asemenea, traficul creste cu pana la 20 de ori in perioadele de sarbatori, a mai spus Nemes. "De exemplu in perioada Craciunului 2006 am depasit 100.000 de felicitari trimise prin e-mail", a adaugat directorul Rol.ro.
Metodele prin care companiile care furnizeaza astfel de servicii incearca sa acapareze noi utilizatori sunt diverse. Reprezentantii companiilor ne-au declarat ca originalitatea este unul dintre cei mai importanti factori ai fidelizarii clientilor. "Toate felicitarile si imaginile de pe Gedone sunt realizate de catre graficienii Speed Promotion si nu sunt imagini preluate de pe alte site-uri", a subliniat Aela Cotabita. De asemenea, ele sunt reinnoite si actualizate periodic, pentru a putea oferi mereu utilizatorilor fideli alte optiuni pentru felicitarile trimise.
Pe paginile de internet care ofera serviciul de felicitari electronice, sectiunea dedicata Pastelui devine o rubrica separata, de sine statatoare, pentru a permite un acces mai rapid utilizatorilor la felicitarile dorite. De exemplu, pe prima pagina a site-ului Gedone exista doua sectiuni in cadrul carora sunt prezentate patru felicitari cu urari specifice sarbatorilor, gandite tot pentru a usura accesul utilizatorilor. "in general, in fiecare an adaugam in jur de patru-cinci felicitari noi pentru fiecare sarbatoare in perioada respectiva dar, in acelasi timp, ele sunt reinnoite si de-a lungul intregului an", a mai spus Cotabita.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.