Cheltuielile globale din publicitate vor creste cu 5,2% in 2007, pana la 445 de miliarde de dolari. in 2008, alegerile prezidentiale din SUA, Jocurile Olimpice din Beijing si Campionatul european de fotbal vor duce la o crestere a cheltuielilor globale de publicitate estimata de specialisti la 6,2%.
Potrivit Zenith Optimedia, piata de publicitate din SUA va avea o rata de crestere sub media generala, iar in Europa, Germania va fi tara care va avea cea mai slaba crestere.
Veniturile obtinute de internet au reprezentat 5,8% din publicitatea totala in 2006, iar in 2009 acestea vor reprezenta 8,7% din total. Astfel, veniturile obtinute de publicitatea pe internet vor creste in 2009 de la 23,4 miliarde de dolari, cat au reprezentat in 2006, la aproape 43 de miliarde de dolari.
Zenith Optimedia face parte din Publicis, unul dintre cele mai importante grupuri de publicitate din lume, care mai detine agentii precum Saatchi & Saatchi, Leo Burnett si Publicis.