Aproape 30 de pasageri au fost obligati sa-si petreaca noaptea de simbata spre duminica pe aeroportul inter-national „Henri Coanda", din Otopeni, dupa ce s-a defectat un avion al companiei Tarom care avea ca destinatie Timisoara, iar cursa a fost anulata.

Calatorii au fost nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati din timp de problemele tehnice pe care le are aeronava ce trebuia sa ajunga la Timisoara. De asemenea, pasagerii au spus ca Tarom nu le-a pus la dispozitie cazare sau un alt mijloc de transport catre Timisoara, informeaza sursa citata.

Unul dintre pasageri a declarat pentru Realitatea Tv ca aeronava trebuia sa decoleze la ora 21.15, iar la ora 21.30 calatorii au fost anuntati ca avionul are probleme tehnice si deci cursa se amina.

Purtatorul de cuvint al Tarom, Madalin Tudor, a respins aceste acuzatii si a declarat pentru Realitatea Tv ca pasagerilor li s-au asi-gurat atit servicii de cazare, cit si transport de la aero-port la hotel. Mai mult, pur-tatorul de cuvint al companiei a spus ca pasagerii „au fost informati constant referitor la intirziere".

Potrivit prevederilor legale europene, valabile si in Romania, calatorii au dreptul sa ceara despagubiri companiei aeriene care le creeaza prejudicii.