Editorul german a modificat deja site-ul publicatiei "Die Welt" si l-a transformat intr-un portal multimedia. De asemenea, a semnat, de curand, un acord cu grupul de distributie Karstadtquelle, cel mai mare grup cu vanzare pe internet din Europa, ceea ce, estimeaza specialistii, ar trebui sa-i de un nou impuls companiei Axel Springer.
"Cu exceptia investitiilor, Springer isi propune pentru 2007 un rezultat superior fata de anul trecut", a declarat Mathias Dopfner, in timpul unei conferinte de presa in care au fost prezentate rezultatele anuale.
El a mai spus ca dupa esecul achizitiei grupului de televiziune ProSiebenSat.1, Axel Springer AGare doua prioritati, intarirea pozitiilor in presa scrisa din Germania, unde grupul editeaza cotidienele "Bild" si"Die Welt", si dezvoltarea multimedia prin proiecte noi. "Sunt posibile si eventuale achizitii", a adaugat Mathias Dopfner.
"Daca aceste proiecte se vor realiza, ele ar putea avea nevoie de mijloace suplimentare importante", a mai spus patronul Axel Springer AG. El a mai anuntat ca v eniturile operationale ale grupului ar putea sa fie in scadere in raport cu cele 374 de milioane de euro anuntate anul trecut.
Grupul german a inregistrat in ultimul an un venit operational net de 291 de milioane de euro, in crestere cu 26%, pentru o cifra de afaceri aproape stabila de 2,376 de miliarde de euro.
In presa scrisa, editorul german a anuntat ca va lansa joi o noua revista "TV Ghid", o revista despre programele de televiziune.
Grupul Axel Springer AG, fondat in 1946, este cel mai mare editor de ziare din Germania si numara in portofoliu peste 150 de titluri, publicate in 32 de tari, si peste 10.000 de angajati. In Romania, Axel Springer AG este actionar al grupului Edipresse A.S. SRL. care publica, in prezent, 16 titluri, printre care "Avantaje", "Elle", "Popcorn", "Viva" si "Intamplari adevarate".