Pachetul "out-of-market" ofera abonatilor posibilitatea de a urmari pana la 60 de meciuri de baseball, pe saptamana, sub forma "pay-per-view" (emisiuni platite).
DirecTV ofera pentru transmiterea meciurilor, pe langa cele 700 de milioane de dolari si garantia ca va distribui reteaua TV pe care Liga Americana de Baseball (Major League Baseball - MLB) vrea sa o lanseze in 2009.
Discutiile dintre DirecTV si Liga Americana de Baseball a creat controverse la Washington pentru ca aproximativ 230.000 de persoane, care urmareau pachetul "out-of-market" pe reteaua Dish (detinuta de EchoStar Communications Corp., rivalul DirecTV) sau pe serviciile de cablu, nu vor mai avea acces la meciurile de baseball.
Spectatorii vor putea urmari acest pachet de meciuri doar daca se vor abona la DirecTV sau daca vor plati o taxa pentru a urmari meciul pe site-ul Ligi Americane de Baseball, Mlb.com.
Reteaua de televiziune prin satelit DirecTV este detinuta de concernul media News Corporation, care mai include, printre altele, retelele de televiziune Fox si BSkyB, ziarele "The Sun" si "The Times", "New York Post" si studioul de film 20th Century Fox.