Pentru prima data, in editia 2007, Festivalul George Enescu va fi promovat prin intermediul CNN International si CNN Online. Campania de promovare, care se va lansa oficial luna aceasta, poate fi urmarita in aproape 150 de milioane de case si camere
Pentru prima data, in editia 2007, Festivalul George Enescu va fi promovat prin intermediul CNN International si CNN Online. Campania de promovare, care se va lansa oficial luna aceasta, poate fi urmarita in aproape 150 de milioane de case si camere de hotel pe conexiunea CNN Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Campania reflecta felul in care Festivalul onoreaza viata si creatia celui mai mare compozitor roman, George Enescu (1881-1955). Promovarea se bazeaza pe prezentarea de concerte simfonice, de muzica de camera, recitaluri, reprezentatii de opera si balet integrate in editia 2007 a Festivalului si coincide cu aderarea Romaniei la Uniunea Europeana. Campania promotionala ruleaza timp de cinci saptamani in luna martie si apoi in luna iulie si va combina spoturile publicitare televizate cu suportul online prin intermediul www.cnn.com. (M.A.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.