In ultimul an si jumatate, Quigo Tehnologies a atras cateva site-uri de media importante, printre care, ESPN.com, FoxNews.com si cele 17 site-uri Cox Newspapers. Acestea au decis sa incheie colaborarea cu Google sau Yahoo si au semnat cu Quigo.
In comparatie cu Yahoo si Google, Quigo ofera transparenta si control intr-o industrie care poate fi adeseori lipsita de transparenta, comenteaza "New York Times". Desi Google si Yahoo sunt platiti pentru a plasa publicitate contextuala pe pagini web, ei nu ofera informatii advertiserilor despre site-urile in care sunt afisate reclamele.
In comparatie cu aceste companii, Quigo ofera advertiserilor nu doar o lista cu site-urile exacte in care apar reclamele lor, dar si posibilitatea de a cumpara reclama doar pe anumite pagini web. De asemenea, Quigo permite site-urilor unor companii de media precum ESPN.com si FoxNews.com sa se ocupe singuri de relatia cu advertiserii.
Quigo detine, in prezent, putin sub 10% din piata de publicitate contextuala.
Publicitatea contextuala a generat, anul trecut, venituri de 2 miliarde de dolari, ceea ce inseamna circa 13% din sumele alocate publicitatii online, potrivit companiei de cercetare eMarketer. Aproximkativ 60% din aceste venituri au fost ale companiei Google. Google ocupa astfel prima pozitie in piata publicitatii online, fiind urmat de Yahoo.