O dieta bogata in produse cu continut scazut de grasimi poate afecta fertilitatea in cazul femeilor, este concluzia unui studiu amplu realizat in SUA de o echipa de cercetatori de la Universitatea Harvard, informeaza dailymail.co.uk.
La studiu au participat 116.000 de femei care au dat cercetatorilor detalii despre stilul lor de viata, despre dieta, despre starea sanatatii si eventualele probleme legate de fertilitate. Cercetatorii au descoperit ca femeile care consumau doua sau mai multe portii de alimente cu continut scazut de grasimi in cursul unei saptamani prezentau cu 85% mai multe riscuri de a deveni infertile din cauza problemelor de ovulatie. In schimb, femeile care consumau produse din lactate integrale, inclusiv inghetata, prezentau cu 27% mai putine riscuri de a avea probleme de infertilitate. Totusi, Jorge Chavarro, coordonator al acestui proiect, a indicat ca asocierea dintre produsele cu continut scazut de grasimi si infertilitate mai trebuie studiata. El a mai adaugat ca femeile nu trebuie insa sa faca excese de grasimi, pentru ca si obezitatea micsoreaza sansele de concepere a unui copil.
Alimentatie - Dieta gravidelor
O dieta bogata in produse cu continut scazut de grasimi poate afecta fertilitatea in cazul femeilor, este concluzia unui studiu amplu realizat in SUA de o echipa de cercetatori de la Universitatea Harvard, informeaza dailymail.co.uk.
La studiu au
Sursa: Jurnalul National
Jurnalul National - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Alimentatie - Dieta gravidelor":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
