Pentru grupul de presa Le Figaro asocierea cu Bazarchic.com reprezinta raspunsul la dorinta sa de a dezvolta un comert online, potrivit AFP. "Noi avem patru fluxuri posibile pentru a genera venituri pe internet: publicitatea, vanzarea de continut, co
Pentru grupul de presa Le Figaro asocierea cu Bazarchic.com reprezinta raspunsul la dorinta sa de a dezvolta un comert online, potrivit AFP. "Noi avem patru fluxuri posibile pentru a genera venituri pe internet: publicitatea, vanzarea de continut, comertul online si accesul platit la site-uri", a explicat Pierre Conte, presedintele Publiprint, responsabil de noile media ale grupului Le Figaro. Pentru moment, grupul a ales comertul online.
O parte a site-ului care propune articole de moda si decorative ale unor marci renumite va figura si pe site-ul editat de Le Figaro.
"Intrarea lui Figaro in capitalul nostru este o oportunitate de dezvoltare", a spus Liberty Verny, unul dintre cei care a lansat site-ul Bazarchic.com. Verny a adaugat ca Lefigaro.fr are o audienta de 1,8 milioane de vizitatori unici si ca ei doresc sa atraga acesti cititori online.
Operatiunea se inscrie intr-o strategie globala de dezvoltare pe internet a grupului Le Figaro, a explicat Bertrand Gie, director al Lefigaro.fr.
Grupul Le Figaro face parte, printre alte grupuri, care detin peste 30 de publicatii, din trustul de presa SOC Presse, detinut de Serge Dassault (82%), Aude Ruettard (13%) si 5% de echipa editoriala. Din grupul Le Figaro fac parte mai fac parte, printre altele, "Le Figaro Magazine", "Le Figaro Madame", "Nice Matin" si "TV Magazine".
Site-ul Bazarchic.com a fost lansat de Liberty Verny si Nathalie Gillier in luna iunie a anului trecut.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.