Corul Madrigal, sub conducerea muzicala a maestrului Marin Constantin, fondatorul si mentorul formatiei, a fost dirijat - pentru muzica renascentista - cu arta extrem de fina si relevanta sonorietate conferite de Anna Szabo, extraordinara in "Ave mania" de Tomasso Ludovico da Vittoria. Emanuel Pecingine, aplaudat furtunos si indelung de asistenta, a prezentat admirabil un program de lucrari romanesti de mare spiritualitate si frumusete, ivit - pentru multi dintre cei prezenti - din necunoscut. Maiestria sa dirijorala a incantat si o creat euforie in public, ceea ce nu se intampla prea des nici la case mai mari.
In ceea ce ne-au oferit organizatorii cu aparitia lui Clayderman, trebuie spus ca nu a existat nici o regie de scena, de lumini. Totul otova. In plus, pentru ca pianistul, celebru in legea lui, canta alaturi de o formatie de instrumentisti si... statii, au existat si tipete - "de ce face playback?". Nu era playback, insa erau sunete distorsionate, mai ales cele grave. Clayderman ori nu a fost bine sfatuit, ori nu a fost intrebat ce piese muzicale sunt mai potrivite pentru publicul bucurestean. Asadar, celebritatea a cautat sa anime publicul, sa-l inflacareze, dar n-a reusit. Ceea ce s-a reusit este partea financiara, pentru ca acest program va fi - sau a si fost - prezentat in inca vreo cateva alte mari orase din tara, ca o mare realizare. Dar noi nu spunem asta. Si am fost de fata.