Cererea creste pe seama reducerii preturilor.

Din punctul de vedere al vinzarilor de LCD-uri si de televizoare cu plasma, ianuarie a fost pentru Flamingo International la fel de buna ca si decembrie, luna in care se inregistreaza in mod normal cele mai semnificative vinzari din an, informeaza compania. In aceste conditii, oficialii companiei se asteapta la cresteri exponentiale in 2007. „Estimam o crestere de aproximativ zece ori a numarului de unitati vindute fata de 2006, tinind cont de eliminarea taxelor aferente acestei game de produse si de interesul din ce in ce mai mare manifestat de clienti. Cu toate ca preturile au scazut aproape la jumatate, aceasta categorie de produse este accesibila in special clientilor cu venituri middle-high", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo Group.

Potrivit oficialilor Flamingo, vinzarile au fost impulsionate in primul rind de reducerea preturilor, pe seama diminuarii taxelor vamale la aceste tipuri de echipamente electronice, de la 42,5 la 0% pentru produsele provenite din Uniunea Europeana si de la 42,5 la 14% pentru cele provenite din afara Europei.