Cel mai mare site de intalniri din lume, Match.com, detinut de compania de media si internet IAC/InterActiveCorp, a stabilit deja contacte cu cel mai mare provider de servicii de intalniri online, din China, Love21CN.com, cu care doreste un parteneriat sau o preluare de actiuni, anunta surse citate de Reuters.
Reprezentantii serviciului Match.com s-au intalnit deja cu cei de la Love21CN.com la sfarsitul anului trecut. "Au discutat modele de afaceri si au schimbat pareri despre piata de intalniri online din China care, desi este inca mica, creste rapid de la o zi la alta", au mai spus sursele citate de Reuters.
Intre timp, principalul rival pe piata americana a lui Match.com, eHarmony.com, care are 12 milioane de utilizatori in toata lumea, cauta si el potentiali parteneri de afaceri in China.
Cele doua site-uri americane de intalniri din SUA au pierdut deja teren in China in fata rivalului francez Meetic.fr.
China.com Inc., detinut de compania de software online CDC Corp., a anuntat, in noiembrie 2006, un parteneriat cu site-ul francez de intalniri Meetic.fr. De asemenea, in luna iulie a anului trecut, Meetic a lansat in China un site numit "Mi Tang" ("Scumpa mea" - n.red.).
Un consortiu de companii condus de Meetic va investi 20 de milioane de dolari in achizitia pachetului majoritar de actiuni al site-ului de intalniri, din Beijing, Yeeyoo.com.
Match.com are 15 milioane de membri activi si cheltuieste, anual, 60 de milioane de dolari pe reclame. La sfarsitul anului trecut si-a relansat serviciul Match's Portrait Toolkit, care ofera sfaturi pentru dobandirea unui aspect fizic mai bun.
Site-ul rival de matrimoniale eHarmony.com cheltuieste anual pe reclame aproximativ 90 de milioane de dolari, iar spoturile sale video prezinta mai ales cupluri casatorite care s-au cunoscut prin intermediul site-ului.
In Romania, cel mai vizitat site de intalniri este Sentimente.ro, cu aproximativ 390.000 de membri actuali, potrivit informatiilor furnizate de site.