Compania de servicii de internet Shycast se va ocupa de promotia Ikea pe site-ul Shycast.com.
in ultimii ani, nivelul cheltuielilor promotionale a crescut foarte putin. Potrivit unui raport al industriei de comunicatii al agentiei Veronis Suhler Stevenson, cheltuielile pentru promotii in SUA au crescut in 2006 cu doar 4%, pana la aproximativ 44,5 miliarde. Comparativ, industria de advertising a crescut anul trecut cu 6,4%, pana la 210 miliarde de dolari, potrivit aceluiasi raport.
Unul dintre fondatorii Shycast, Drew Peloso, a declarat ca se asteapta ca aceasta diferenta sa scada odata cu aparitia unor noi promotii sofisticate si eficiente pe internet, de genul celei lansate de Ikea.
Compania suedeza Ikea va termina in februarie constructia primului sau magazin din Romania pentru care va investi 25 milioane de euro.
La nivel global, Ikea a inregistrat in anul fiscal 2006 (1 septembrie 2005-31 august 2006), o cifra de afaceri de 17,5 miliarde de euro.