in ultimii ani, nivelul cheltuielilor promotionale a crescut foarte putin. Potrivit unui raport al industriei de comunicatii al agentiei Veronis Suhle
in ultimii ani, nivelul cheltuielilor promotionale a crescut foarte putin. Potrivit unui raport al industriei de comunicatii al agentiei Veronis Suhler Stevenson, cheltuielile pentru promotii in SUA au crescut in 2006 cu doar 4%, pana la aproximativ 44,5 miliarde. Comparativ, industria de advertising a crescut anul trecut cu 6,4%, pana la 210 miliarde de dolari, potrivit aceluiasi raport.
Unul dintre fondatorii Shycast, Drew Peloso, a declarat ca se asteapta ca aceasta diferenta sa scada odata cu aparitia unor noi promotii sofisticate si eficiente pe internet, de genul celei lansate de Ikea.
Compania suedeza Ikea va termina in februarie constructia primului sau magazin din Romania pentru care va investi 25 milioane de euro.
La nivel global, Ikea a inregistrat in anul fiscal 2006 (1 septembrie 2005-31 august 2006), o cifra de afaceri de 17,5 miliarde de euro.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro