MediaPro este pregatita sa mai renunte la doua titluri din dotare.

Revistele „Playboy" si „Maxim" nu vor mai face parte din portofoliul MediaPro, anunta Catalin Tolontan pe blogul personal, la www.tolo.ro, iar surse din Publimedia au confirmat aceasta informatie pentru „Cotidianul". Oficial insa, reprezentantii MediaPro nu au vrut sa comenteze in nici un fel informatia. Cele doua reviste editate de PBR Publishing, parte a PubliMedia, vor fi vindute catre Attica Media, firma greceasca de la care s-au cumparat licentele pentru ambele publicatii. Parteneriatul dintre Adrian Sirbu si Attica a debutat, de altfel, acum sapte ani si jumatate, o data cu lansarea editiei in limba romana a revistei patronate de Hugh Heffner. Un alt titlu detinut de PubliMedia, „Apropo TV", a fost inchis recent de catre Sirbu, in timp ce cotidianul „Gandul", un brand adaugat si el de putina vreme in portofoliul trustului detinut de Adrian Sirbu, a inregistrat pierderi de 1,2 milioane de euro, potrivit unui clasament al profiturilor si pierderilor din media centrale, intocmit de Tolontan.