Fostul vicepremier spune ca este dispus sa plateasca, de aceasta data, din propriul buzunar, lucrarile de modernizare.

George Copos, patronul Rapidului, a solicitat Ministerului Transporturilor concesiunea stadionului, pentru o perioada de 49 de ani. „Intr-adevar, conform noului Regulament privind infrastructura stadioanelor, elaborat de Comitetul Executiv al UEFA si care urmeaza sa intre in vigoare la 1 iunie 2007, stadionul din Giulesti ar trebui sa se situeze in categoria 3. Aceasta ar permite, de exemplu, organizarea de meciuri de nivelul grupelor Cupei UEFA. Pentru a intra insa in aceasta categorie, stadionul trebuie sa aiba in mod obligatoriu o serie de facilitati care inseamna investitii de milioane de euro", sustine Copos pe blogul sau. Intentiile fostului vicepremier nu sint o noutate, in sensul in care au mai existat discutii cu Ministerul Transporturilor, insa Copos si-ar fi dorit ca statul sa plateasca lucrarile de consolidare a stadionului, dupa modelul uneia dintre peluze, si a nocturnei.

De aceasta data, declarativ, Copos urmareste si implicarea financiara. „Stiu si accept ca Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului nu isi poate permite sa se angajeze in acest efort investitional. Intelegind ca in acest moment sint alte prioritati, vrem sa ne implicam noi in modernizarea stadionului", sustine Copos. Patronul Rapidului si omologii sai din Liga I pot afla astazi ultimele amanunte despre licentiere chiar de la directorul de licentiere al UEFA, Andrea Traverso, care se va intilni cu acestia la Casa Fotbalului. Altfel, Rapid a incheiat ieri seria amicalelor din Insulele Canare cu inca o remiza, 1-1 contra norvegienilor de la Brann Bergen.