La noul monopost, F2007, au lucrat 900 de ingineri pentru a-l face mai sigur, dar in acelasi timp mai aerodinamic.

Cu multiplul campion mondial Michael Schumacher in culise, Ferrari a dorit sa demonstreze duminica seara, la opulenta prezentare a noului monopost, ca scuderia italiana merge inainte si isi propune cel putin aceleasi succese. F2007 a fost prezentat la Maranello de maestrul de ceremonii Jean Todt, Kimi Raikkonen declarind ca este deja nerabdator si abia asteapta sa apese pedala de acceleratie, favoare care i-a fost acordata insa ieri lui Felipe Massa. De altfel, finlandezul, ramas pe masina de anul trecut, va avea insa un adversar dur in brazilian, acesta dorindu-si la fel de mult tronul de lider lasat vacant de septuplul campion mondial. Pentru a demonstra loialitate fata de rosul Ferrari, Kimi a promis ca va invata cit se poate de repede limba italiana.

Noua masina, care a avut numarul de cod 658, conceputa si fabricata in intregime la Ferrari de catre o echipa de 900 de persoane, are o serie de modificari, inginerii de la echipa italiana consolidind partile din fata si din spate, dar si partile laterale ale cockpit-ului. Suspensia frontala complet noua este considerata o inovatie majora, mai ales in ceea ce priveste aerodinamica.

De asemenea, sistemul de racire a fost revizuit. F2007 are o noua cutie de viteze „quick-shift", ce permite schimbari instantanee si este decorat mult mai sobru decit monopostul F248 de anul trecut. In partea sponsorilor, Alice, furnizorul de Internet, a inlocuit Vodafone, compania de telefonie mobila.

In urma modificarilor aduse, in special pentru cresterea sigurantei, masina a luat in greutate aproximativ 10 kilograme si este putin mai lunga decit precedentul model.