Adriean Videanu a anuntat ieri, intr-o conferinta de presa, ca va delega cea mai mare parte din atributiile sale de primar general al Capitalei catre "4, 5 sau 6 directori generali", pe care ii va angaja pe functii de manageri, odata cu restructurarea Primariei municipiului Bucuresti. Firma Avantera a fost angajata de edilul-sef cu 250.000 de lei pentru a-i regandi organizarea institutiei pe care a fost ales de bucuresteni sa o conduca. Dupa operatiune, primarul general va mai ramane cu 29 de atributii din totalul de 133, exact cu cele care nu pot fi delegate, potrivit legii. Ultima modificare a Legii administratiei publice locale - Legea nr. 286/2006 -, ii permite acest lucru. In argumentarea deciziei sale, Adriean Videanu invoca eliminarea birocratiei. El a precizat ca vrea sa investeasca in resursa umana, astfel incat Primaria Capitalei sa devina, intr-un an si jumatate, la cel mai inalt grad de performanta.
Videanu nu a estimat ce costuri presupune acest proiect. "Evaluarea personalului se va face de catre companii specializate, dar si in interiorul municipalitatii avem departamentul de resurse umane, care va monitoriza permanent intreaga performanta pe care o va realiza personalul primariei. 250.000 de lei a costat consultanta, dar costurile implementarii proiectului nu pot fi estimate - parerea mea este ca intr-un an si jumatate PC va ajunge la acea performanta pe care o dorim. (...) Legat de organigrama, decizia finala va fi luata dupa ce voi consulta si Consiliul General, caruia ii voi supune proiectul spre aprobare", a precizat Videanu. Edilul-sef a intregit tabloul innoirii Primariei Capitalei, anuntand ca institutia se va muta intr-un sediu nou, pentru care a "lansat" deja studiul de fezabilitate.
Revenind la lucruri mai pamantesti, el a dat drept sigura functionarea Biroului Unic la sfarsitul acestui an, desi in campania electoralaa a promis ca acest lucru va fi realizat in primul sau an de mandat. "Vizavi de cladirea municipalitatii, in actualul magazin Copli, pe care Primaria Capitalei l-a recastigat si suntem in faza de proiectare, probabil in luna martie vom incepe amenajarea lui ca Birou Unic pentru Primaria Municipiului Bucuresti", a spus Videanu.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro