Serviciul „Orange film", prin care un client al operatorului Orange poate primi doua bilete la pret de unul prin SMS, nu a adus profit companiei.

Serviciul „Orange film", prin care un client Orange poate primi miercurea doua bilete la pret de unul, a atras, estimativ unsprezece mii de dolari din mesajele primite de operatorul de telefonie mobila, potrivit calculelor NewsIn pe baza declaratiilor companiei.

„Pentru a rezerva bilete la «Orange film», clientii Orange trimit in medie 3.000 de mesaje pe saptamina la numarul scurt 241", a declarat Andreea Zega, Content&Multimedia Division Manager la Orange Romania.

Astfel, rezulta ca, in medie, Orange a primit circa 156.000 de mesaje in anul 2006. Calculat la un tarif de sapte centi per SMS, acest volum de mesaje echivaleaza cu un venit de aproximativ 10.920. de dolari.

Potrivit reprezentantilor Orange, costurile pentru cel de-al doilea bilet, cel gratuit, sint suportate in totalitate de companie, iar cinematograful nu ofera nici un procent din cistigurile obtinute din vinzarea primului bilet.

Boom de sarbatori

„In ultimele saptamini ale anului 2006, datorita sarbatorilor de iarna si a lansarii mai multor blockbustere, numarul cererilor de bilete prin «Orange film» a crescut semnificativ, cu aproape 50% fata de media de 3.000 de mesaje pe saptamina", a spus Zega, pentru NewsIn.

Utilizatorii serviciului „Orange film" sint in proportie de 64% barbati si 36% femei si provin din toate categoriile de virsta: 18-25 de ani - 28%, 26-35 de ani - 21%, 36-45 de ani - 20%, 46-60 de ani - 29% si peste 60 de ani - 2%, potrivit reprezentantilor companiei.

Majoritatea clientilor serviciului de rezervare de bilete sint din Bucuresti, urmati de cei din Cluj-Napoca, Oradea, Craiova si Tirgu-Mures.

Orange a lansat programul „Orange Film" in septembrie 2005, in parteneriat cu mai multe cinematografe din tara (35 de cinematografe din 23 de orase). Parteneriatele sint incheiate pe o perioada de 18 luni, potrivit reprezentantilor companiei. „Dupa incheierea acestei perioade, Orange va analiza impreuna cu cinematografele oportunitatea prelungirii acestora", a mai declarat pentru NewsIn Andreea Zega.

In Bucuresti, cinematografele implicate in acest program sint CinemaPRO, Corso, Europa, Gloria, Patria, Scala, Studio si complexurile Movieplex si Hollywood Multiplex din Plaza Romania, respectiv Bucuresti Mall.