Concret, serviciul "Match's Portrait Toolkit" ofera sfaturi utilizatorilor site-ului in legatura cu garderoba, tunsoarea, machiajul si alte aspecte prin care pot deveni mai atragatori, arata sursa citata.
imbunatatirea continutului Match.com este sustinuta de o campanie de imagine semnata de a gentia de creatie independenta Hanft Unlimited, al carei titlu este "It's okay to look". Campania, care a avut ca protagonisti 26 de membri reali ai site-ului, diferiti ca varsta, locatie si ocupatie, a urmarit sa sublinieze diversitatea si varietatea comunitatii online de pe Match.com.
Campania a rulat la TV, radio si in print (presa scrisa), iar cei 26 de membri alesi pentru aceasta campanie isi vor descrie experientele pe bloguri.
"Pana acum ne-a lipsit un ghid despre cum sa te simti bine in pielea ta", spune directorul Match.com, Jim Safka. "Prea multe persoane isi creau profilurile in cateva minute folosindu-se de poze cu lumina proasta sau fara sa dea prea multe informatii despre cum sunt ei cu adevarat", mai spune Safka.
Site-ul Match.com este detinut de conglomeratul american de media, internet, retail si real-estate IAC/InterActiveCorp, care are aproximativ 28.000 de angajati si care a inregistrat in 2005 venituri de aproape 5,8 miliarde de dolari. Brandul Match.com cheltuie aproximativ 60 de milioane de dolari, anual, pentru diferite campanii media, potrivit Nielsen Monitor-Plus, un serviciu oferit de compania de cercetare si masurare a audientei Nielsen Media Research.
Campania Match.com reprezinta un efort al proprietarilor site-ului de a ramane competitivi pe o piata care creste tot mai lent, comenteaza "Adweek". Dupa aproape un deceniu de cresteri anuale de cate doua cifre, piata de intalniri prin intermediul internetului a crescut anul trecut cu sapte procente si a ajuns la valoarea de 515 milioane de dolari, din care aproape jumatate este detinuta de Match.com, potrivit firmei de analiza Jupiter Media.
Site-ul rival de matrimoniale eHarmony.com cheltuie anual pe reclame aproximativ 90 de milioane de dolari, iar spoturile sale video prezinta de obicei cupluri casatorite, care s-au cunoscut prin intermediul site-ului.
In Romania, cel mai vizitat site de intalniri este Sentimente.ro, cu aproximativ 250.000 de utilizatori in saptamana 18-24 decembrie 2006, potrivit site-ului de analiza a traficului pe internet, Trafic.ro. Potrivit informatiilor Sentimente.ro, site-ul are circa 390.000 de membri actuali.