Concret, serviciul "Match's Portrait Toolkit" ofera sfaturi utilizatorilor site-ului in legatura cu garderoba, tunsoarea, machiajul si alte aspecte prin care pot deveni mai atragatori, arata sursa citata.
imbunatatirea continutului Match.com es
Concret, serviciul "Match's Portrait Toolkit" ofera sfaturi utilizatorilor site-ului in legatura cu garderoba, tunsoarea, machiajul si alte aspecte prin care pot deveni mai atragatori, arata sursa citata.
imbunatatirea continutului Match.com este sustinuta de o campanie de imagine semnata de a gentia de creatie independenta Hanft Unlimited, al carei titlu este "It's okay to look". Campania, care a avut ca protagonisti 26 de membri reali ai site-ului, diferiti ca varsta, locatie si ocupatie, a urmarit sa sublinieze diversitatea si varietatea comunitatii online de pe Match.com.
Campania a rulat la TV, radio si in print (presa scrisa), iar cei 26 de membri alesi pentru aceasta campanie isi vor descrie experientele pe bloguri.
"Pana acum ne-a lipsit un ghid despre cum sa te simti bine in pielea ta", spune directorul Match.com, Jim Safka. "Prea multe persoane isi creau profilurile in cateva minute folosindu-se de poze cu lumina proasta sau fara sa dea prea multe informatii despre cum sunt ei cu adevarat", mai spune Safka.
Site-ul Match.com este detinut de conglomeratul american de media, internet, retail si real-estate IAC/InterActiveCorp, care are aproximativ 28.000 de angajati si care a inregistrat in 2005 venituri de aproape 5,8 miliarde de dolari. Brandul Match.com cheltuie aproximativ 60 de milioane de dolari, anual, pentru diferite campanii media, potrivit Nielsen Monitor-Plus, un serviciu oferit de compania de cercetare si masurare a audientei Nielsen Media Research.
Campania Match.com reprezinta un efort al proprietarilor site-ului de a ramane competitivi pe o piata care creste tot mai lent, comenteaza "Adweek". Dupa aproape un deceniu de cresteri anuale de cate doua cifre, piata de intalniri prin intermediul internetului a crescut anul trecut cu sapte procente si a ajuns la valoarea de 515 milioane de dolari, din care aproape jumatate este detinuta de Match.com, potrivit firmei de analiza Jupiter Media.
Site-ul rival de matrimoniale eHarmony.com cheltuie anual pe reclame aproximativ 90 de milioane de dolari, iar spoturile sale video prezinta de obicei cupluri casatorite, care s-au cunoscut prin intermediul site-ului.
In Romania, cel mai vizitat site de intalniri este Sentimente.ro, cu aproximativ 250.000 de utilizatori in saptamana 18-24 decembrie 2006, potrivit site-ului de analiza a traficului pe internet, Trafic.ro. Potrivit informatiilor Sentimente.ro, site-ul are circa 390.000 de membri actuali.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.